Olympiáda dívek 2018
Velké díky sponzorům!
Ve dnech 27.5.- 30.5.2018 pořádáme na Mělníku 45. letní olympiádu dívek z dětských domovů se školou a výchovných ústavů. Organizací jsme byli pověřeni MŠMT, dívky budou soutěžit v těchto disciplínách: stolní tenis, atletika, plavání, vybíjená a kros. Oslovili jsme spřízněné nadace a firmy z okolí a velmi rádi děkujeme těmto sponzorům za finanční příspěvek a věcné dary: Josef Petr, Nadační fond Veroniky Kašákové, Oriflame, Mondi Štětí, European Transport CZ, Tesco Mělník, Pekařství Řízek, Papírnictví u Kučerů, Gastro- Plch, Martin Růzha, Lékárna Centrum Mělník, HUDY Sport, Kros, Chládek a Tintěra, VF Services.
Mgr. Petra Šumová
Děvčata se mohou těšit na tyto věcné odměny:
| Příloha
XXXXV. letní olympiáda dívek
Dětský domov se školou, základní škola a školní jídelna, Liběchov, Rumburská 54
pořádá XXXXV. letní olympiádu dívek z dětských domovů se školou a výchovných ústavů
27. 5. – 30. 5. 2018
PROPOZICE
Pořadatel: | Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy |
Pořádáním pověřen: | DDŠ, ZŠ a ŠJ Liběchov, Rumburská 54 tel.: 315 697110 e-mail: reditel@ddslibechov.cz web: www.ddslibechov.cz |
kontaktní osoby: | Petra Šumová 724 993 615 Lukáš Randák 723 818 720 |
Datum konání: | 27.5. – 30. 5. 2018 |
Ubytování: | Camp Mělník, Klášterní 720, 276 01 Mělník www.campmelnik.cz |
SPORTOVIŠTĚ
- Krytý plavecký bazén Mělník, www.bazen-melnik.cz/
- Atletický stadion TJ Sokol Mělník, www.sokol-melnik.cz
- Sportovní areál Polabí Mělník, vybíjená
- Sokolovna Liběchov, DDŠ Liběchov, stolní tenis
- Prostory Campu Mělník – kros
Organizační výbor
Ředitel zařízení: | Mgr. Petra Šumová |
Delegáti organizačního výboru při MŠMT: | PhDr. Lenka Kábelová' Mgr. Václav Konopiský |
Hlavní rozhodčí: | Libor Bartůněk |
Sportovně technická komise | |
Komise rozhodčích: | Mgr. Václav Konopiský Mgr. Jan Blažek Bc. Lukáš Randák |
Přihlášky:
- Závaznou přihlášku s počtem závodnic je nutno zaslat do 11. 5. 2018 na adresu DDŠ, ZŠ, ŠJ, Liběchov, Rumburská 54 (reditel@ddslibechov.cz)
- Storno poplatky: V případě, že vysílající organizace zruší svoji účast po 20. 5. 2018, bude ji účtováno startovné ve výši 700Kč za závazně přihlášenou závodnici.
Prezentace
Proběhne dne 27. 5. 2018 v Campu Mělník od 15,00 do 17,00 hodin. Při prezentaci je nutno předložit tyto písemnosti:
- písemné potvrzení o zdravotní způsobilosti závodníků a bezinfekčnosti
- seznam účastníků s daty narození včetně pedagogického doprovodu potvrzený ředitelem zařízení a razítkem.
- kopie zdravotních kartiček
- vyplněnou startovní listinu se zařazením sportovkyň do jednotlivých disciplín
Ubytování:
bude zajištěno v campu Mělník, začíná nocí z 27. 5. 2018 a končí nocí na 30. 5. 2018.
Stravování:
bude zajištěno v objektu campu Mělník, začíná se večeří dne 27.5.2018 a končí snídaní dne 30. 5. 18. Oběd a odpolední svačina dne 30.5.2018 bude zajištěna vydatným balíčkem na cestu.
Přesuny:
Přesuny na sportoviště si zajišťují účastníci vlastními dopravními prostředky, většina sportovišť je ve vzdálenosti dostupné pěšky a v blízkém okolí města Mělník.
Úhrada nákladů:
- Stravné do výše normy hradí zúčastněné zařízení, zbytek pořadatelé.
- Cestovné - vlastními vozidly na vlastní náklady
- Ubytování – hradí pořadatelé
- Startovné 700,- Kč za závodnici bude uhrazeno společně s úhradou stravování po skončení akce.
- Storno poplatky: V případě, že vysílající organizace zruší svoji účast po 20.5.2018, bude ji účtováno startovné ve výši 700Kč za závazně přihlášenou závodnici.
Upozornění:
- Žádáme pedagogický doprovod, aby zajistil kvalitní dozor a slušné chování dívek po celou dobu pobytu. Respektujte, prosíme, zákaz kouření dívek a pedagogů na sportovištích a v prostorech ubytování. Nedodržování těchto pravidel bude postihováno vyloučením závodníků ze soutěží nebo z olympiády.
- Dodržujte prosím večerku ve 22,00 hod.
Technická ustanovení
- Pravidla
Soutěže proběhnou podle platných pravidel a jsou upřesněny těmito propozicemi. Změny lze dohodnout na poradách s pořadateli a rozhodčími. - Kategorie
žákyně Ž – 2003 a mladší
dorostenky D – 2002 a starší - Počet účastnic
7 závodnic + 2 členové doprovodu
Přehled disciplín
Atletika:
- Běh 100m D, 60m Ž, 800m Ž, 1500m D
- štafeta 4 x 60m Ž (bez rozdílů kategorie, vždy pouze jedna štafeta za zařízení)
- skok vysoký Ž, D, skok daleký Ž, D
- Vrh koulí – Ž 2 kg , Vrh koulí - D 3kg
Kros:
- jednotlivci - den před závodem bude probíhat hod granátem na cíl (do čtverce 2x2metry, ve vzdálenosti 10metrů) a na základě výsledků vznikne startovní pořadí s odstupem (za netrefený cíl 10s penalizace).
- Štafety- házení na cíl probíhá během závodu, netrefení cíle znamená trestné kolo.
Kolektivní sporty
- Vybíjená – 1 družstvo bez kategorií, pravidla budou upřesněna na poradě vedoucích
- Stolní tenis – turnaj ve stolním tenise, lze nasadit až 3 závodnice bez rozdílu kategorie, systém opravného pavouka
Plavání:
- 25m volný způsob Ž, D
- štafeta 4 x 25m volný způsob bez kategorií
- 100m volný způsob bez rozdílu kategorie, max 2 závodnice ze zařízení
Omezení startu závodnic
- V lehké atletice se může závodnice zúčastnit 3 disciplín a štafety. Každou lehkoatletickou disciplínu mohou zařízení obeslat 2 závodnicemi.
- Vybíjená, stolní tenis, štafeta plavání bez rozdílu kategorií. Kros zvlášť Ž a D - počet závodnic neomezen, štafeta bez rozdílu kategorií.
Bodování
- Lehká atletika 9 -7 – 6 – 5 – 4 – 3 – 2 – 1 ( štafety dvojnásobek)
- Kolektivní sporty 18 – 14 – 12 – 10 – 8 – 6 – 4 – 2
Protesty
- Podávají vedoucí družstev do 30 minut po zveřejnění předběžných výsledů hlavnímu rozhodčímu se vkladem 100 Kč.
- Protest řeší sportovně-technická komise.
Ceny:
- Závodnice na prvních třech místech získávají diplom, medaili a věcnou cenu.
- Poháry budou oceněna první tři družstva ve vybíjené, plavecké a běžecké štafetě a tři nejúspěšnější zařízení.
Výstroj
- Sportovní oblečení, pokud možno jednotné pro celé zařízení,
- LA – tretry hřeby max. 6mm, šestiproudá dráha – tartan, stejně tak rozběžiště pro skok daleký, skok vysoký.
- Plavání - krytý bazén, plavky pro závodnice nutné, nelze koupací kraťasy
- Vybíjená – 3 venkovní hřiště s antukovým povrchem, 1 víceúčelové hřiště s umělým povrchem.
- Pro konání sportů v tělocvičně (stolní tenis) nutná obuv s nebarvící podrážko
Další upozornění a informace:
- V případě nepříznivého počasí si vyhrazujeme právo změnit pořadí soutěží.
Časový harmonogram XXXXV. letní olympiády
27. 5. 2018 | 15,00 - 17,00 příjezd, prezentace, ubytování 18,00 - 19,00 večeře 19,30 slavnostní zahájení 20,30 porada vedoucích družstev |
28. 5. 2018 | 7,30 – 9,00 snídaně 9,45 – 11,45 atletika 13,00- 14,00 oběd 15,00 – 17,30 vybíjená 18,00 – 19,00 večeře 19,30 - plavání 21,00 porada vedoucích družstev |
29. 5. 2018 |
7,30 – 9,00 snídaně (v době konání turnaje ve stolním tenise bude v kempu probíhat doprovodný program - turnaj v minigolfu, který nebude započítán do celkového hodnocení, bude upřesněno na poradě vedoucích) 18,00 – 19,00 večeře |
30. 5. 2018 | 7,30 – 9,00 snídaně 9,30 – kros jednotlivci/štafety 11,30 – vyhlášení výsledků a slavnostní ukončení her 12,00 – odjezd, oběd s sebou |
Kontaktní informace
Dětský domov se školou, základní škola a školní jídelna, Liběchov, Rumburská 54
Adresa
Rumburská 54, 277 21 Liběchov
IČO: 49518879
Úřední hodiny podatelny
Po – Pá 8:00 – 12:00 hodin
E-mail: sekretariat@ddslibechov.cz
Telefon: + 420 315 697 110