DDS Liběchov

Návštěva VÚ Buškovice

29.11.2021

V rámci upevňování rodinných pout se Podařilo dohodnout setkání sourozenců, kteří jsou umístěni v různých zařízeních. Děti ještě se dvěma kamarády jely na návštěvu  za sourozencem do VÚ Buškovice.

Bruslení Mělník

13.11.2021

V rámci víkendové mimoškolní aktivity jsme vyrazili na zimní stadion v Mělníku, kde probíhalo bruslení pro veřejnost od 14:00 do 15:30.
Kluci si tuto akcii pěkně užili. Chování všech bylo po celou dobu dobré.

Nákup ošacení + návštěva cukrárny

07.11.2021

Po vyčerpávajícím obcházení obchodů a nákupu oblečení jsme nákupy zakončily v místní cukrárně.

Zřícenina hradu Ronov

05.11.2021

Dnes jsme s našimi dívkami uskutečnili výstup na zříceninu hradu Ronov. Ikdyž nám nepřálo počasí, dívky byly statečné a dokázaly udržet náladu i odhodlání. Náročný výstup se vyplatil, tento výlet jsme si velice užili. Určitě se sem opět vypravíme podívat a třeba i něco opéct na ohni.

Jump Park

Dne 5.11. jsme s dětmi navštívili Jump park v Letňanech. Děti si sportovní vyžití na trampolínách velmi užily, byly spokojené a akci by rády opakovaly. Celý výlet jsme završili nákupy ošacení. Všechny děti chválím za slušné vystupování na veřejnosti a skvělou náladu.

výlet do Roudnice nad Labem

28.10.2021

Výlet se nám podařil, děti byly spokojené. Roudnice n/Labem je krásné město, které vábilo na hezkou procházku zakončenou dobrou zmrzlinou.Děti chválím za slušné chování kterým se prezentují na veřejnosti.

Relaxační plavání v KB Neratovice

23.10.2021

Pohodové odpoledne strávené vodními radovánkami, naprostá pohoda a relax spojený s pohovorem a dobrou náladou.

Krátery Bába a Dědek

16.10.2021

Dnes jsme měli v plánu navštívit krátery Baba a Dědek u Ml. Boleslavi, což nám ale stěžovalo počasí. Terén byl špatně průchodný a cestu nám znemožňovaly popadané stromy. Po pokusu zdolat náročné podmínky jsme se tedy vydali podívat na přírodní rezervaci Radouč přímo v Ml. Boleslavi. Nakonec se výlet vydařil.

Vaření celodenního menu

03.10.2021

Děti si ráno připravily snídani namazaly si rohlík paštikou, sýrem a uvařily si  čaj, k svačině měly croasant. K obědu jsme si s dívkami rozdělili práci oškrábali brambory, obalili sýr a bavorskou sekanou v lupinkách. Dětem jsem vysvětlil, jak postupovat při přípravě daného pokrmu. K svačině měly dívky sušenku. K večeři dívky nakrájely chleba a opékaly libové párky s hořčicí a kečupem. K druhé večeři byly připraveny rohlíky a ovoce.

Pěší turistika podzimní přírodou

02.10.2021

Dnes jsme vyrazili na prohlídku místních skalních soch od Václava Levého, jako jsou Harfenice, nebo Had. Po okolí Ješovic a Želíz se takovýchto útvarů nachází mnoho. Přálo nám i příjemné počasí, procházku jsme si velmi užili.

Neodjezdový víkend 1.RS

Neodjezdový víkend jsme využili, pro společné vaření, zkrášlení RS,  bližší seznámení a navázání vzájemné  důvěry a společného porozumění.

Kukuřičné bludiště

28.09.2021

Státní svátek jsme prožili v Kukuřičném bludišti, které je druh rodinné zábavy, který je u nás novinkou. Kukuřičné bludiště je větší než fotbalové hřiště a nachází se na okraji Prahy v Ďáblicích. Kartičku s úkolem jsme zdárně splnili, i když jsme trošku bloudili. Pro děti to byla velká legrace a bojovka.

Česká Lípa

25.09.2021

Dnes jsme s našimi chlapci navštívili 3D bludiště Dubice u České Lípy, poté následovala prohlídka Městskýého parku Česká Lípa. Chlapci se chovali vzorně, veškeré atrakce si užívali a vrátili se do dětských let.

Bábovka

24.09.2021

Dívky honila mlsná. Vytáhly jsme železnou zásobu a pustily se do díla. Bábovka se povedla, ale hlavně, chutnala výtečně.

Opékání buřtů

Dnešní večer jsme si zpříjemnili pohodovým posezením u ohně a opékáním buřtů. Panovala dobrá nálada a pohoda, vše se snědlo.

Lhotka u Mělníka

31.08.2021

V průběhu letních prázdnin jsme si dlouhé horké dny zkrášlovali na Lhotce u Mělníka. Jezdili jsme se koupat do místního jezídka, kde jsme mohli využívat pramici, kajak a skokánek do vody. Také jsme prákrát navštívili různé kulturní události, které Lhotka pořádala. Toto léto jsme si užili.

Mladá Boleslav

09.08.2021

Dnes jsme opět navštívili naší oblíbenou lokalitu; syslí louku u Mladé Boleslavi. Děti měly možnost se dozvědět něco o možnosti těchto tvorů, i je vidět v jejich přirozeném prostředí. Některá zvířata jsou velmi krotká, tak se nebála přijít až k nám. Výlet se všem velmi líbil.

Mělník-Hořín

05.08.2021

I přes nepříznivé počasí v podobě deště jsme s deštníky vyrazili hořínským parkem na prohlídku komor. Děti měly možnost si je prohlédnout po celkové rekonstrukci. Následně jsme se prošli historickým centrem města Mělníka a stavili se na zmrzlinu. Přes deštivé počasí se výlet podařil a všem se líbil.

Výlet do Mšena

02.08.2021

Děti se dnes zůčastnily výletu do Mšena vlakem. Většina z nich jela vlakem poprvé, jízda se jim moc líbila. Po cestě jsme viděly celé stádo daňků a srnky. Po příjezdu do Mšena jsme si byli prohlédnout historické centrum. Děti si také prohlédly městské prvorepublikové koupaliště. Při cestě zpět jsme se stavili na zmrzlinu. Výlet se podařil a děti si to užily. Po celou dobu se chovaly slušně a nebylo nutné je napomínat.

Letní pobyt Hostinné

14.07.2021

Po roce jsme se vrátili zpět do Hostinného, kde se nám moc líbí. Sice nám nepřálo počasí na koupání, ale dobrou náladu nám to nezkazilo. Prošli jsme si Stezku korunami stromů zakončenou adrenalinovým sešupem na tobogánu. Při procházce po Mravenčí stezce jsme nasbíraly mimo zážitky, také houby. Ovšem největší úspěch měla bobová dráha Berta. I přes počáteční strach se všichni osmělili a jízdy si náramně užili. Co by to byl výjezd bez pořádného opékání buřtů. Denně děti využívaly hřiště na fotbal a hlavně badminton. Těšíme se na příští rok!

prázdninový pobyt Hamr na Jezeře

08.07.2021

Prázdninový výjezd do Hamru se tradičně nesl v dobré náladě, s pohodou a velkým relaxem po závěrečném finiši ve škole, kde se opravovaly známky, aby bylo pěkné vysvědčení. Jezdilo se na kolech, sbíraly se borůvky, ale houbám se tento rok nedařilo. Výlet do Liberce nebo letní kino už jsou jenom třešničky na dortu. Jezero bylo naše a té zmrzliny co se snědlo.

Kemp Pecka

26.06.2021

Tento výlet na závěr školního roku se nám náramně vydařil. Odjeli jsme do velice hezkého kempu Pecka (východní Čechy), kde jsme si vybudovali stanovou základnu a šli se projít po kempu a do nedalekého městečka Pecka.
Večer jsme si u stanů ogrilovali  klobásy a šli spokojeně spát.
Ráno jsme posnídali a šli k bazénu, který byl součástí kempu a tam si celé dopoledne užívali . Poté jsme zabalili stany, naobědvali se v místní restauraci a vyrazili do nedalekého Dvora Králové navštívit našeho kamaráda S. K.. Ten měl z naší návštěvy velkou radost.
Při zpáteční cestě jsme se ještě zastavili na třešních a pak už frčeli do Liběchova.
Všichni jsme se shodli, že to byl opravdu suprový víkend.

Sběr třešní + výlet na Kokořínsko

26.06.2021

Dnes odpoledne jsme podnikli výlet na třešně směrem k CHKO Kokořínsko. Poté jsme se vypravili směrem ke Střezivojicím, kde se nachází přírodní památka Špičák. Útvar vznikl zvětráváním pískovců a ze skály zbývají pouze železité útvary, které vypadají nádherně. Akce se velmi vydařila, těšíme se na další výlet.

Útulek Řepnice

25.06.2021

Dnešní akci hodnotím velmi kladně. V útulku měli dnes zavřeno, takže celý areál byl jen pro naše děti z domova. Ihned po příjezdu jsme předali finanční dar, který pomůže útulku poplatit veterinární náklady. Děti měly možnost si pohrát se psy ve výběhu, dát jim pamlsky a seznámit se s chodem útulku. Na památku si mohli vyrazit starověkou minci.

Hamr na Jezeře

21.06.2021

Chlapci se účastnili sportovních her v Hamru na Jezeře. Přivítalo nás slunné počasí ktere nás provázelo cely den. Chlapci si zahráli nohejbalovy turnaj a umístili se na krásném 3.místě. V odpoledním plaveckem závodu bratři T. získali 1. a 2.místo což je velký úspěch. Následující den se bohužel nemohlo sportovat z duvodu nepřízně počasí, ale i tak pořadatelum děkujeme za prijemne sportovní hry.

ZOO Praha

08.06.2021

Dnešní den jsme se s dětmi vydali do zoo Praha. Již po cestě do Prahy panovala dobrá nálada, všichni jsme se těšili na krásně strávený slunečný den. Hned po příchodu jsme viděli pavilon opic, na který se děcka těšila. Poté jsme se vydali směrem k šelmám, slonům, žirafám a vodnímu světu. Největší radost však měli z obrovského dětského hřiště s prolézačkami.  Po celý den se děti chovaly slušně, moc chválím a těším se na další vydařený výlet.

Procházka Polabím

04.06.2021

S dětmi jsme se vydali na procházku po parku Na Polabí. Zastavili se u pietního místa psích mazlíčků. Omrkli strom jedné třídy místní ZŠ, který zde vysadili. Pokochali se krásou okolí na místní Vrázově je vyhlídce. Celá procházka byla zakončen ve vyhlášené cukrárně na náměstí, kde se děti osvěžili zmrzlinou. Cestou na autobus nás opláchnul déšť. Ani to nám nezkazilo dobrou náladu.

Bílé skály

30.05.2021

Dnes jsme se s dětmi v dopoledních hodinách vydali do trempské osady Bílé skály v obci Konrádov. Nad obcí v lese se nachází osada, kde jsou trempské totemy, pomník zakladatele osady a 3 místa s ohništěm. Také se zde nachází studánka s pramenitou vodou. Po příchodu na místo začaly děti hledat dřevo na založení ohně. Nejlépe se toho hostil Lukáš, který nasbíral nejvíce suchého dřeva. Počasí bylo uspokojivé, výlet se vydařil.

Zoopark Zájezd

29.05.2021

I přes nepřízeň počasí, kdy nás několikrát smočil déšť jsme si návštěvu krásné rodinné ZOO užili. Hladové kozy po nás skákaly a žebraly. Lemuři na nás křičeli a surikaty nám ukázaly svou bojovnost při svačině. Děti byly hodné, ke zvířatům se chovaly velmi hezky.

3.RS vaří

26.05.2021

Když je chuť, není co řešit. Kuřecí řízek s bramborem a okurkový salát to jistil. Kluci z 3.RS dostali chuť na řízek. Není nic jednoduššího než si ho připravit. S vervou se ujali práce. A co jsi také uvařili, to si také snědli. Nic nezbylo.